Friday, December 03, 2004

I miss you Batch10..

Assalamualaikumwarahmatullah.. Rindu benar aku pada mereka semua... Ahad ni, batch 10 SMAKJ akan buat reunion secara kecil-kecilan kat Sungai Tua, Gombak.. Aku ambil keputusan untuk tidak hadir ke majlis reunion tu nanti... Mr. F menyedarkan ku.. Bahawa.. terpancar seribu satu kegembiraan.. pada wajahku dalam gambarku bersama Baya, Murni, Shahidah dan A'an tempoh hari.. Baru aku sedar.. rindu betul aku kat diorang tu semua.. Mana ler pergi mereka semua.. Khabarnya semuanya ramai berkampung di IIU, dan UM.. Mabruk untuk korang semua.. tak lupa juga ada yang di Kusza, KUIM, IIC, UiTM Machang, Kelantan, dan mana-mana lagi laa... yang UiTM segamat takyah le sebut... call je bleh je jumpa.. huhu.. cuma nak ngan taknak je.. bila dah dekat, tak mau pulak hati ni nak jumpa.. tapi selalu terserempak ngan diorang.. kira ok la kan.. huhu... bila dah jauh-jauh.. waaa.. rindu tahap susah nak cakap lerrr.. bila time study-study ni ok ler.. ada yang tungkus lumus buat gathering Batch 10... tu pun ada je halangan untuk kitorang jumpa... kang bila masing-masing dah ada hidup sendiri, family sendiri, lagi payah nak jumpa agaknya.. hopefully.. kitorang leh jumpa masa sesiapa di antara kitorang dirikan masjid nanti.. huhu.... lom abis study lagik aku dah fikir mende ni semua.. tapi takpe kan,? sekadar perancangan.. antara jadi atau tak.. semuanya Allah yang tentukan... ok.. life kat UiTM segamat pulak.. kelas sudahpun bermula sejak hari isnin yang lepas... dan 2,3 hari lepas, dah start belajar sikit-sikit.. BLURRRR le jugak.. .alhamdulillah ada ler masuk otak sikit-sikit.. manja sangat agaknya otak ni.. ni baru sebulan cuti ni.. kelas pagi tadi... aku cam concentrate je ngan lecturer nye lecture.. pandang kiri... ok je member.. steady lagik.. masuk satu jam lecturer bersyarah.. aku dah start menguap-nguap.. huwarghh.. ngantuknya.. cakap ngan member sebelah.. "ngantuklaah Ju......" ... bukak gula-gula.. makan... nyam nyam.. tapi still ngantuk lagi.. apa jugak leee lecturer aku ni ajor ni.. huhu... tu dah tahap zero agaknya penerimaan aku masa tu.. then.. kelas Specialized Services aku lalui dengan penuh debaran.. kitorang satu kelas dapat FREEEEEE absent class from the lecturer.. siap report report lagi dari pihak atasan. huhu... bukan apa.. ntah.. pelik jugak kitorang... ni semua pasal kitorang tak tengok jadual baru yang ditampal masa first class dia dulu.. kitorang follow je jadual dari internet.. chaitt.. kan dah.. maaf ye mr. O .. kitorang tak sengaja.. silap kitorang gaks sebab tak alert... tapi ok le.. alhamdulillah lecturer kitorang tak amuk haritu... dia ok je lepas tu.. dia suruh kitorang semua aktif masa kelas dia.. so ada le sesi soal jawab di antara pelajar dan pelajar.. sorang bangun, yang lain kena bangkang atau ajukan soalan .. kalau tak dapat jawab, pelajar lain kena berebut-rebut jawab... so kira cam sabung menyabung le.. cam petir.. berdentum dentam.. er.. betul ke ayat aku ni.. huhu.. dah lama tak baca novel.. jadi ayat pun ikut sedap hati je ni... minggu ni, aku balik rumah lagi.. happy nyeeeee..... esok nak round-round .. survey NOKIA 3220... dan satu lagi yang aku "ter"jatuh cinta dengan function nya... infrared,build in camera yang cam best,radio...function dia lengkap mcm NOKIA3200 aku.. iaitu.... NOKIA7270... miahahaa!!!!! nak sambar Celcom Prepaid gaks..

No comments: