Monday, June 14, 2004

Berhenti Berharap.............

Assalamualaikumwarahmatullah................... hait!!! Lagi berapa hari je aku akan naik daftar untuk semester depan.. there are many ... there was lots of things that was happened to me this 3 months holiday.... hope that I can achieved my goal.... Hard to separate my feeling inside and my studies.... Aku harap sangat dapat kejayaan yang cemerlang.. Semoga dipermudahkan urusan kita semua...............insya-Allah... Come on AZLINA.. COME ON!!! MAKE up your mind!!!!! I wish that I would "NIKAH" (MARRIED) awal... seorang lelaki yang bertakwa... penyabar dengan diriku... dan punya pekerjaan yang tetap... yang tahu TREAT aku seadanya.... kerana.. setakat ini.. tiada siapa tahu.... masih belum ada yang dapat "treat" aku as someone.. masih belum ada yang percaya padaku... Rakan pernah berpesan...
Jadilah seorang yang baik... untuk dapat seorang suami yang baik...
Terima kasih... My heart was crying now...... Dan kakak angkat aku juga pernah berkata....
terima kasih atas kepercayaan ina kat akak...teringin sangat nak bantu ina, cume kali ni akak tak cukup masa...insya Allah, nanti akak reply emel ina properly, ok? apa2 pun, pelihara hubungan ina dengan Allah, moga akak juga boleh lakukan yang sama...akak dapati, bile kite benar2 jaga hubungan kite dengan Allah, urusan kite yang lain akan jadi lebih mudah...and then, hubungan sesama manusia pun turut terpelihara...maka, kalo ina nak muhasabah sama ada hubungan dengan Allah terpelihara atau tidak, kite boleh lihat dari kelancaran urusan2 kite yang lain...akak pun sendiri tak dapat lari dari lakukan kesilapan, tapi selagi kite bernafas pasti Allah bagi ruang...itu janji Allah buat hambaNya, harap2 kite sentiasa mendapat rahmat Allah, ye dik...
Terima kasih akak.......... :( ..... untuk semua.. aku tujukan lagu ni khas untuk korang..... BERHENTI BERHARAP:: Sheila On 7 aku tak percaya lagi atas apa yang kau beri aku terhempas di sini tersudut menunggu mati aku tak percaya lagi akan guna matahari yang sinarnya terangi sudut gelap hati ini aku berhenti berharap dan menunggu datang gelap sampai nanti suatu saat tak ada cinta kudapat mengapa ada derita bila bahagia tercipta mengapa ada sang hitam bila putih menyenangkan ooo..oooo aku pulang... tanpa dendam kuterima.. kekalahanku aku pulang... tanpa dendam kusalurkan.. kemenanganku kau ajarkan aku bahagia kau ajarkan aku derita kau tunjukkan aku bahagia kau tunjukkan aku derita kau berikan aku bahagia kau berikan aku derita

No comments: