Tuesday, June 08, 2004

rindu kak linda.. sebelah tu akak.. isk.. isk.. sedih.. rindunya kat akak...


Assalamualaikumwarahmatullah.. Dah lama aku tak post apa-apa kat sini, relate to my day.. what happen to me.. Well.. lagi berapa hari je lagi dah nak 17 jun.. Aku menanti hari itu dengan penuh phobia.. adeih.. arghh.. aiyak..segala perasaan ada kat dalam jiwa.. Sekarang buat apa pun takde mood.. WHAT'S GONNA HAPPEN IN MY NEW SEMESTER..argghh.. I dunnoo.. Anyway, thanks to a person who give me some hosting for MarsVenus , and for build a PHPNuke.. aa.. yg ni aku taktau.. sbb masih lom ada apa-apa progress.. isk .. maafla kawan.. aku tul tul tengah takde idea sekarang.. Terima kasih juga tak terhingga buat Walad Hadi yang bagi kepercayaan untuk handle Portal MaahadJohor.. masih dalam progress lagi.. Oh ye, pagi tadi mak & izan pegi buat MYKAD..hehe.. aku tak buat lagi.. ahaks.. minggu depan kot baru buat.. pastu khamis nye aku dah balik segamat ..uwaaaaaaaa....
Wahai diriku.. Badanku semakin hari semakin naik.. Diriku semakin hari semakin tak teratur..
Cara terbaik :: 1. Buat JADUAL atau list kan apa yg perlu buat malam sebelum tiba hari esok 2. Elakkan Minum air manis walau setitis.. minum air mineral jek, ok? 3. Buat push up pagi-pagi.. dan petang.. 4. Baca Al-Quran ... Ya Allah.. isk isk.... 5. Study sikit pasal MUET. Yeah.. I can do.. !!!! Pedulikan apa orang kata.. Tak beri kesan pun cakap diorang tu!!! Buat Mied .. Nape ko asyik missed call aku walaupun aku takde credit.. cis cis dan cis.. Buat Shakirah & E in.. Day with ya two make me fun.. Bila kita nak kluar lagi ye, kira macam penutup untuk cuti kali ni, bila yer? Buat Ela.. Kau temanku yang paling cool Buat Adhashah.. Ahaks.. aku dah agak dah.. kita ni saudara.. walaupun jauh... namun pertalian darah tu tetap ada.. Buat Mohd Fazli B. Zainal.. Study Rajin rajin.. sungguh-sungguh... Banyak yang kita perlu perbaiki dalam kehidupan ini.. Perjalanan masih jauh.. Biar masa menentukan.. ada jodoh, adalah.. takde jodoh.. nak buat camner.. kena la cari jodoh... Semoga awak sihat sentiasa dan bahagia selalu.. Tumpukan pada study.. Buat Mr Hadi a.k.a big boss maahadjohor.net Terima kasih.. dan maaf.. sbb.. maahadjohor.net masih lom ada apa-apa progress.. anil tunggu PHPNuke punya.. .. :( so sad.. I am not too good of making PostNuke.. Jadi bleh kata takde apa-apa perubahan.. Buat Salleh_y a.k.a tokguru aku a.k.a sifoo phpBB Terima kasih tak terhingga sebab sudi bagi aku sikit hosting ko... Berita terkini Forum : aku masih tak dapat nak jadikan ia sebagai portal Berita terkini PHPNuke : aku still terkedek-kedek utk belajar sendiri apa itu PHPNuke.. it is quite difficult.. ok ar.. itu sahaja coretan aku harini.. wassalam..

No comments: