Sunday, October 17, 2004

New Skin [[from black to white]]

Assalamualaikumwarahmatullah.. I had changed my layout.. it is made by Caline. Feel calm with it... anyway.. wish me luck for my Malaysian University English Test (MUET)..
Speaking : : 10.30am : : 26October2004 Writing & Listening : : 7.30am : : 30October2004
Today's history - my hard disk had broken.. really sad.. my little bro said that it can be repaired, but if can't, I must buy a new hard disk... argh.. really wan't my hard disk back.. please hard disk.. jangan ler rosak terus sampai aku kena beli baru... aku sayang kat kau hard disk.. banyak sangat data yang berguna kat dalam hard disk ni.. isk.. please.. jangan ler buat hal... aku harap sangat ia boleh diperbaiki... ni pun aku online guna computer adik..syukur dia bagi guna.. but.. I really need my old hard disk... camner aku nak buat assignment next year.. byk data dalam tu.. isk.. sedihnyaa... Alhamdulillah.. dah 3 hari kita berpuasa.. ada lagi 27hari untuk kita tempuhi.. kumpul seberapa banyak ibadat yang boleh... sebab.. bulan puasa ni la kita boleh rehatkan diri.. hanya tumpukan ibadat pada Allah... (sambil mengingatkan diri sendiri) .. Result for my examination was not yet released.. Feel scared with it.. so now, need to tawakkal.. Usaha + tawakkal = berjaya, insya-Allah.. Apa pun.. salam kejayaan buat semua.. baik yang sedang menduduki peperiksaan, mahupun yang sudah tamat menempuhi peperiksaan.. Adiosz.. p/s: Haimidah kau apa khabar.. lama tak dengar berita kau.. aku rindu kau..

No comments: