Thursday, October 21, 2004

update template....

:)assalamualaikum... good luck untuk result exam yang telah kita duduki semester lepas....harap kita sama-sama takde repeat..aku baru habis menempuh semester 5.. seram sejuk untuk tunggu result..apa pun.. harap-harap semua lulus dan takde repeat.. amiin ya Robb.. aku tengah usaha untuk meng update blog aku.. sebelum ni colour hitam- like it.. but.. biasa le.. kalau guna tangan sendiri - yang taktau apa sangat ni.. kelamkabut sikit template aku yang lama..jadi aku guna white template yang sekarang ni.. explore kat blogskins.. rasa macam tak puas hati.. sbb tulisan colour kelabu.. (hate kelabu)..apa pun nanti lepas ni nak edit semula.. takpun nanti nak puas hati aku wat jek sendiri.. tp takde ler tulisan lawa-lawa.. aiyak.. sape leh ajar aku ni.. khidmat sukarela diperlukan. help me.. help me...

No comments: